Heb je ook met Hospitaliy BY NIC gewerkt? Laat gerust een review achter. We leren van mogelijke verbeteringen en delen graag wat goed gaat!
Dat hospitality niet alleen van toepassing is op horeca en retail bedrijven maar zeker ook op bedrijven in de vastgoedsector heeft Nicolet ons doen inzien tijdens haar hospitality seminar voor onze afdeling Consumer Real Estate van Schiphol Group.
read more
Via deze weg willen wij je laten weten, dat onze studenten erg genoten hebben van jouw lessen.De lessen werden door onze studenten als leuk, leerzaam en bijzonder ervaren. Ze leerden op een leuke manier …
read more
“Nicolet en hospitality is één woord.
Denk je aan Nicolet, denk je aan hospitality.
Denk je aan hospitality, denk je aan Nicolet.”
read more
“Een cadeautje voor ons team noemt Nicolet de hospitality training en ze heeft helemaal gelijk. Wij hadden hulp en nieuwe inzichten nodig voor ja “de digitale toekomst” en hoe ga je daar leuk en creatief mee om?”
read more
Golfbaan Westwoud heeft de ambitie om bij de beste golfbanen van Nederland te horen. Gastvrijheid staat daarbij hoog in het vaandel. Daarom hebben we in 2018 Nicolette gevraagd om ons daarin te adviseren en het personeel een aantal trainingen te geven.
read more
Ons hotel heeft veel verschillende karakters, waarvan sommigen al meer dan 20 jaar in het vak zitten. Ga ze dan nog maar eens wat nieuws leren.. tegelijkertijd met je 20jarige ‘jonkies’. En daar was Nicolet…
read more
Ik ken Nicolet al een aantal jaren, zij was destijds stagebegeleidster aan het ROC. Toen al had ik heel veel bewondering voor deze vrouw. Zij deed haar werk met zoveel passie en haar ziel zat in het werk wat ze deed.
read more
Door allerlei omstandigheden liep de samenwerking onder de medewerkers en de leidinggevenden niet meer soepel. Er was veel negativiteit binnen het bedrijf. Wij hebben daarom de hulp ingeroepen van Hospitality BY NIC.
read more
Nicolet spreekt vanuit haar hart op een ongedwongen manier, vol enthousiasme weet ze iedereen te motiveren. Luistert en weet medewerkers zich goed over zichzelf te laten voelen.
read more
Toen ik mede-eigenaresse werd in het restaurant van mijn vader, droomde ik er al van om de boel om te gooien en er iets nieuws van te maken. Maar hoe pak je zoiets aan? Als jonge ondernemer kom je in zo’n situatie veel beren in het bos tegen.
read more
Tijdens de organisatie van het benefietgala voor inloophuis Pisa op 10 oktober 2019 kwam ik net voor de zomervakantie in contact met Nicolet. En wat ben ik blij met haar geweest. Zij pakte voortvarend haar taak op om studenten van diverse opleidingen te vragen om o.a. te bedienen tijdens dit evenement.
read more
Nicolet is nou precies de dame die wij nodig hebben in ons concept. Authentiek, gedreven, zeer competent en gedetailleerd. Als je echt het verschil wil maken, echt bewustzijn wilt creëren in een team, dan kies je voor Nicolet en haar opvattingen over hospitality.
read more
By NIC ingehuurd om ons te helpen met gastvrijheid binnen Heyday FM. Nicolet had zich goed ingelezen in de organisatie en zag ook waar onze sterke en minder sterke punten lagen.
read more