Nicolet en hospitality is één woord.
Denk je aan Nicolet, denk je aan hospitality.
Denk je aan hospitality, denk je aan Nicolet.

Toen ik Hotel Snouck van Loosen begon stond dus als eerste op mijn lijstje dat ik Nicolet moest contacten.
We waren nog aan het verbouwen, de deuren waren nog niet open, de medewerkers voor mijn het team moest ik nog aannemen en opleiden maar ik wist wel al dat Nicolet hierin een rol zou gaan spelen.
Je kunt zelf wel denken dat je veel weet en dat je bepaalde zaken kan overbrengen op je medewerkers, toch werkt het anders.
Een ander naar jouw team laten kijken is heel waardevol.
En die ander is dan natuurlijk Nicolet. En niet alleen omdat zij in deze branche zelf werkgever is geweest en docente, maar omdat hospitality door haar bloed stroomt.

De gastvrijheidstraining was een daverend succes.
Omdat het ook interactief was, rollenspellen, in groepjes naar buiten gestuurd worden met een bepaalde opdracht, was het voor de teambuilding ook zeer goed. En natuurlijk werd er gelachen!
Er werd veel geleerd en gecorrigeerd.
En nu? Nu staat er een team dat in het hogere segment van de hotelbranche meedraait.
Nicolet, dank voor jouw passie, glimlach, positiviteit, inzicht, scherpte en eerlijkheid!
Karin Hakhoff, Eigenaar/General Manager Hotel Snouck van Loosen
read more

Hotel-Snouck-van-Loosen
Hotel Snouck van LoosenKarin Hakhoff, Eigenaar/General Manager

Een cadeautje voor ons team noemt Nicolet de hospitality training en ze heeft helemaal gelijk.
Gelukkig is ons team een hele fijne ploeg waar we met elkaar al hele goede stappen maken op het gebied van kwaliteit, team spirit en gastvrijheid. Toch hadden wij hulp en nieuwe inzichten nodig voor ja “de digitale toekomst” en hoe ga je daar leuk en creatief mee om. Wij gaan werken met een digitaal bestel systeem, een bewuste keus om altijd en vooral in grote drukte bereikbaar te zijn voor gasten die graag snel willen bestellen. In de tijd van schaarste aan medewerkers ondersteund de digitale QR-code ons al enorm. Maar hoe houd je deze QR- code ook sympathiek voor onze gasten dat was de hulpvraag aan Nicolet. Samen met Nicolet en ons team hebben we gezocht naar een juiste inzet van het systeem en een duidelijk motiverend verhaal naar onze gasten, Die hebben we gevonden en kunnen ons er nu allemaal goed in vinden. De QR code, onze nieuwe collega zij staat op tafel.
Dank je wel Nicolet het was zeer inspirerend.

 

Sonja Ros, Eigenaresse

read more

Zilte-Zoen
De Zilte ZoenSonja Ros, Eigenaresse

Golfbaan Westwoud heeft de ambitie om bij de beste golfbanen van Nederland te horen. Gastvrijheid staat daarbij hoog in het vaandel. Daarom hebben we in 2018 Nicolette gevraagd om ons daarin te adviseren en het personeel een aantal trainingen te geven.
read more

Golfbaan Westwoud By Nic
Golfbaan WestwoudMichel Meewisse, Executive Secretary

Ons hotel heeft veel verschillende karakters, waarvan sommigen al meer dan 20 jaar in het vak zitten. Ga ze dan nog maar eens wat nieuws leren.. tegelijkertijd met je 20jarige ‘jonkies’. En daar was Nicolet…
read more

Max Brown By Nic
Max Brown Museum SquareRichard Blom, Assistant Hotel Manager

Ik ken Nicolet al een aantal jaren, zij was destijds stagebegeleidster aan het ROC. Toen al had ik heel veel bewondering voor deze vrouw. Zij deed haar werk met zoveel passie en haar ziel zat in het werk wat ze deed.
read more

Estheréa HotelJasmina Hodzic, Manager Boutique Hotel

Door allerlei omstandigheden liep de samenwerking onder de medewerkers en de leidinggevenden niet meer soepel. Er was veel negativiteit binnen het bedrijf. Wij hebben daarom de hulp ingeroepen van Hospitality BY NIC.
read more

't schippershuis Hoorn By Nic
Eetcafé ’t SchippershuisZwaan Homan, Eigenaresse

Nicolet spreekt vanuit haar hart op een ongedwongen manier, vol enthousiasme weet ze iedereen te motiveren. Luistert en weet medewerkers zich goed over zichzelf te laten voelen.
read more

Vastenburg Schoonmaak Hoorn By Nic
VastenburgSharon de Leeuw, Leidinggevende

Toen ik mede-eigenaresse werd in het restaurant van mijn vader, droomde ik er al van om de boel om te gooien en er iets nieuws van te maken. Maar hoe pak je zoiets aan? Als jonge ondernemer kom je in zo’n situatie veel beren in het bos tegen.
read more

The bamboo room hoorn by nic
The Bamboo RoomLilian van Vliet, Eigenaresse

Tijdens de organisatie van het benefietgala voor inloophuis Pisa op 10 oktober 2019 kwam ik net voor de zomervakantie in contact met Nicolet. En wat ben ik blij met haar geweest. Zij pakte voortvarend haar taak op om studenten van diverse opleidingen te vragen om o.a. te bedienen tijdens dit evenement.
read more

inloophuis pisa hoorn by nic
Pisa HoornKarin Zeeman, Voorzitter

Nicolet is nou precies de dame die wij nodig hebben in ons concept. Authentiek, gedreven, zeer competent en gedetailleerd. Als je echt het verschil wil maken, echt bewustzijn wilt creëren in een team, dan kies je voor Nicolet en haar opvattingen over hospitality.
read more

retail result by nic
Retail ResultMartijn Witteveen, CCO & DGA