Een cadeautje voor ons team noemt Nicolet de hospitality training en ze heeft helemaal gelijk.
Gelukkig is ons team een hele fijne ploeg waar we met elkaar al hele goede stappen maken op het gebied van kwaliteit, team spirit en gastvrijheid. Toch hadden wij hulp en nieuwe inzichten nodig voor ja “de digitale toekomst” en hoe ga je daar leuk en creatief mee om. Wij gaan werken met een digitaal bestel systeem, een bewuste keus om altijd en vooral in grote drukte bereikbaar te zijn voor gasten die graag snel willen bestellen. In de tijd van schaarste aan medewerkers ondersteund de digitale QR-code ons al enorm. Maar hoe houd je deze QR- code ook sympathiek voor onze gasten dat was de hulpvraag aan Nicolet. Samen met Nicolet en ons team hebben we gezocht naar een juiste inzet van het systeem en een duidelijk motiverend verhaal naar onze gasten, Die hebben we gevonden en kunnen ons er nu allemaal goed in vinden. De QR code, onze nieuwe collega zij staat op tafel.
Dank je wel Nicolet het was zeer inspirerend.

 

Sonja Ros, Eigenaresse