Hospitality BY NIC

Laat je inspireren door anderen. En laat je creatieve geest los hoe je het kunt toepassen op jouw bedrijf.

Gek genoeg is gastvrijheid bij veel dienstverlenende bedrijven geen urgentie om in te zetten. Het zou toch een agendapunt ‘moeten’ zijn in elke organisatie.

Sta jij open om oude gedragspatronen te doorbreken? Samen gaan we aan de slag zodat het team met nieuwe inzichten komt en met positieve energie weer verder kan (teamtraining). Eventueel is het mogelijk om daarna coaching on the job in te zetten want om gedragspatronen te doorbreken en vol te houden hebben medewerkers aandacht, feedback en waardering nodig en dat kost tijd.

Mogelijke trainingen & workshops

Hoe benader jij jouw gasten op de ‘jouw manier’?

Hoe ga je om met collega’s?

Wat zijn de WOW-momenten?

Up- en Cross-selling?

Wanneer bepaalt de gast dat je gastvrij bent?

Hoera een klacht!

Tafelopstelling, feestelijke aankleding in jouw bedrijf of privé

Serveren voor beginners en gevorderden

Terrastraining en/of zichtbaarheid

Imagobuilding / imago coaching voor zowel het bedrijf als individueel

Zakelijke omgangsvormen

Etiquette

Zakelijke stage/omgangsvormen voor studenten en young professionals (wat doe ik aan als ik op sollicitatiegesprek ga, social media, houding en pitch)

Hoe benader ik de gast in de winkel zodat ik mijn verkoop kan stimuleren?